Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 16:53:29 +0200

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Kristjan Kääramees <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 4:21 PM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Aleksandr Tširko <[email-masked]>
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere

Edastan MCF Estonia nõuded ja soovid seoses planeeritava ehitusega. 
Küsimuste korral palun ühendust võtta.

Lugupidamisega

Kristjan Kääramees

Lansec Tele OÜ

Sära tee 12

Peetri, Harju maakond

GSM: +3725134776

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lansec.ee/> http://www.lansec.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.